Kraj

Nadawcy radiowi ruszą z kampanią w Dzień Radia

W akcji uczestniczą: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem “I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio. Projekt został wypracowany wewnątrz grupy roboczej, w skład której weszli powyżsi nadawcy. 

Akcja jest częścią długofalowego projektu w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów, reklamodawców bezpośrednich i klientów domów mediowych.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych, tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych.