M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje kampanię dla Ministerstwa Rozwoju

Katarzyna Kacprzak | 27 marca 2017, 06:00

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie spotów, wystawy interaktywnej i działania PR.

Ministerstwo Rozwoju wybrało Fabrykę Komunikacji Społecznej w przetargu dotyczącym opracowania koncepcji, produkcji, emisji oraz realizacji działań promocyjnych, uzupełniających kampanię promocyjną Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, rozpoczętą w 2016 r.

Na kontynuację kampanii będą składać się: spoty wideo (kreacja, produkcja, emisja w TV oraz internecie), filmy podsumowujące SPPW (kreacja, produkcja), wystawa interaktywna: nowy kontent i ekspozycja oraz działania public relations (PR) (opracowanie planu i realizacja).

Wartość budżetu to ponad 2 mln zł (bez VAT).