M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sanofi rozpoczyna globalny przetarg na media

Maciej Florek | 27 marca 2017, 06:00

Wartość budżetu to 900 mln euro.

Sanofi rozpoczyna globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Powodem rozpisania postępowania jest ubiegłoroczna akwizycja Sanofi, która przejęła dywizję leków swojego niemieckiego rywala - Boehringer Ingelheim. Szacunkowa wartość połączonego budżetu to 900 mln euro.

Sanofi jest sieciowym klientem Zenitha (Publicis Media). Częścią biznesu mediowego Boehringer Ingelheim zajmuje się GroupM (WPP).

Audytorem w tym przetargu jest ID Comms. Postępowanaie dotyczy 60 rynków, w tym Stanów Zjednoczonych i Japonii. Jak wynika z naszych ustaleń, polski rynek również objęty jest procedurą. Jak informują źródła Campaign, Sanofi może nie być zainteresowane ulokowaniem skonsolidowanego budżetu w jednym holdingu.

(Campaign)