Przetargi

7 agencji zaproszonych do kolejnego etapu przetargu IKEA

Marketer zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego.

Do przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji. Po odpowiedzi na RFI w drugim etapie postępowania przetargowego znalazły się firmy, które obecnie współpracują z IKEA: Grey Group Poland i Kalicińscy.com. Na liście są również: DDB & Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, Lvov i Scholz & Friends. Z przetargu odpadły agencje Bardzo i BBDO. O pierwszym etapie przetargu informowaliśmy 10 marca br. w MMP24.

– Wybrana w przetargu agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych. IKEA zdecydowała się w pierwszym kroku na tzw. tissue sessions, zanim zaprosi trzech finalistów do pełnych prezentacji kreatywnych – powiedział Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. tissue sessions (5 tys. zł) oraz finaliści (15 tys. zł).

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja 2017.