Kraj

Porta startuje z kampanią reklamową

Działania prowadzone są pod hasłem "Otwórz się na...". Przygotowała je CIA Content Impact Agency.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqOUjUc6R0Lg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Porta KMI Poland, firma produkująca drzwi, rozpoczyna kampanię reklamową. Działania prowadzone są pod hasłem „Otwórz się na…”.

Spoty reklamowe można zobaczyć w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Premium TV oraz
w internecie. Film reklamowy „Otwórz się na…” wyreżyserował Marcin Ziębiński. Za produkcję filmu reklamowego był odpowiedzialny dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga, a za postprodukcję muzyczne studio produkcyjne Spot i ColorOffOn Film. Narrację prowadzi Arkadiusz Jakubik. Za planowanie mediów, strategię oraz realizację odpowiada agencja contentmarketingowa CIA Content Impact Agency.

Budżet kampanii nie został podany.