Kraj

Ruszyła kampania "Od ziarenka do kaszki" marki BoboVita [wideo]

Działania realizują: VML, MediaCom, K2 Media i Alert Media Communications.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2IombUIklL8%22%7D
Ruszyła kampania “Od ziarenka do kaszki”, w której marka pokazuje, że kaszki BoboVita, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania stanowią pełnowartościowy posiłek. Piosenkę do spotu przygotowała i zaśpiewała Aga Damrych. W ramach kampanii na www.bobovita.pl powstała sekcja z ciekawostkami dotyczącymi zbóż BoboVita – m.in. miejsca ich pochodzenia i uprawy.

Działania mają charakter ogólnopolski. Są prowadzone w prasie i internecie.

Kreację przygotowała agencja VML, media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa, w social mediach – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie WWW prowadzi Syzygy Warsaw,
a działania PR – Alert Media Communications.