Kraj

BMW rusza z kampanią "Usłysz swoje miasto"

Za koncepcję kreatywną filmu, jak i całej kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtoOmbJOS5v0%22%7D
BMW rozpoczyna nowy projekt “Usłysz swoje miasto”. Zrealizowany na najbardziej ruchliwych ulicach Warszawy film udźwiękowiony został dwutorowo – jedna ścieżka przedstawia zapis dźwięków generowanych przez niezliczone
samochody, na drugiej hałas silników został zdjęty, ujawniając tym samym  dźwięki, jakie można by usłyszeć na ulicach miast, gdyby jeździło po nich więcej samochodów elektrycznych. BMW namawia tym samym do wypróbowania elektrycznego, zeroemisyjnego modelu BMW i3.

Film “Usłysz swoje miasto” jest częścią kampanii taktycznej modelu BMW i3, prowadzonej w mediach ogólnopolskich.

Za koncepcję kreatywną filmu, jak i całej kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One), media zaplanował dom mediowy Initiative.