Kraj

Dom mediowy Star Media pozyskał nowych klientów

Star Media, dom mediowy założony przez Adama Łapińskiego (poprzednio Media Direction), pozyskał dwóch nowych klientów. Są to firmy z branży...

Star Media, dom mediowy założony przez Adama Łapińskiego (poprzednio Media Direction), pozyskał dwóch nowych klientów. Są to firmy z branży budowlanej: Kreisel Technika Budowlana i M&S Pomorska Fabryka Okien. Dla spółki Kreisel Star Media przygotował kampanię reklamową w prasie regionalnej (20 tytułów) oraz akcję informacyjną na temat szkoleń przeprowadzanych przez tego klienta. Natomiast M&S zamierza rozpocząć działania reklamowe o charakterze regionalnym i ogólnopolskim, w których celem będzie budowa wizerunku i wsparcie sprzedaży produktów firmy. Obecnie trwa kampania promocyjna M&S, która toczy się w tytułach prasy regionalnej oraz dwóch tygodnikach: “Wprost” i “Polityce”. Star Media zaplanował także kampanie produktów Cosmopolitan Cosmetics (marki: Rochas Man, Gabriela Sabatini Wild Wind, również w wersji dla mężczyzn, Naomi Campbell, Extase i Rush Gucci), która rozpocznie się w kwietniu br. Na jej potrzeby wykorzystana zostanie jedynie prasa kolorowa: “Twój Styl”, “Elle”, “Cosmopolitan”, “Playboy” i “CKM”. (JP)