Kraj

Getin Bank kontynuuje kampanię kont oszczędnościowych

Projekt Deloitte Digital i MediaVestu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL6j7ZrFW7gg%22%7D
Getin Noble Bank, działający pod marką Getin Banku, kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym miesiącu kampanię reklamową kont oszczędnościowych pod hasłem “Ciesz się spokojem”. Bank kusi obietnicą oprocentowania środków na 2,5 proc. w skali roku (to propozycja dla nowych klientów, jest to promocja na 4 miesiące i dotyczy kwot do 100 tys. zł).

Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Deloitte Digital, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.