Wspiera go kampania w mediach.
Jest to jednocześnie start odsłony nowej platformy komunikacji reklamowej Raiffeisen Polbanku właśnie pod hasłem #korzystaj.
- Nowa odsłona zachowuje formułę poprzedniej kampanii, która przyniosła oczekiwany efekt, zachęcając przede wszystkim młodych ludzi do innego spojrzenia na bank. Nie pokazujemy więc tego, czym zwykle chwalą się instytucje finansowe w reklamach, jak oprocentowanie czy benefity dokładane do typowych produktów finansowych. Zwracamy za to uwagę, że korzystając z oferty Raiffeisen Polbanku, można skutecznie załatwiać swoje sprawy, nie tylko finansowe, pozostając cały czas na „wysokich obrotach”. To przekaz, który skutecznie trafia do pokolenia milenialsów, doskonale obeznanych z najnowszymi technologiami, szukających w codziennym życiu prostych rozwiązań - mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Bank Polska.
Czytaj więcej na temat: Starcom, GPD, Bomaye, Virtualo, Raiffeisen Polbank, Storytel, CinemaCity, Jakub Michalczuk, Małgorzata Wasiuk, Katalog Marzeń, Lightbox.pl, Publio