Kraj

Wiosenna kampania wizerunkowa Tymbarku

"Szklanka soku codziennie" to projekt reklamowy autorstwa agencji Bardzo i domu mediowego Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4eAujFn_D1k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Maspex Wadowice, producent m.in. soków i napojów pod marką Tymbark, rusza z jej wiosenną kampanią wizerunkową pod hasłem: “Szklanka soku codziennie”. Oparty na prostym przekazie spot reklamowy pokazuje bohaterów, którzy wykonują ćwiczenia fizyczne przy okazji codziennych czynności.

Oprócz kampanii telewizyjnej komunikację wspierają działania w internecie, kampania outdoorowa oraz komunikacja na ekranach bankomatów. Seria billboardów prezentuje zdrową szklankę soku, która wykonuje nieskomplikowane ćwiczenia – jeździ na hulajnodze i na rolkach, kręci hula-hoop czy skacze na skakance.

Kreację przygotowała agencja Bardzo, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.