Kraj

Sloggi w kampanii zachęca do wypróbowania nowego biustonosza [wideo]

Kampania potrwa do połowy kwietnia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRGbBYP5U-f4%22%7D
Wystartowała kampania marki Sloggi “Przymierz mój stanik” (globalnie “Try My Bra”) promująca idee, że stanik Sloggi jest “Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”.

Kampania obejmuje działania w telewizji oraz w internecie, a także w przestrzeni miejskiej. W telewizji w ogólnopolskich i tematycznych stacjach emitowane są spoty 30- oraz 20-sekundowe. Działania w internecie obejmują mailingi oraz reklamy wideo display w modelu programmatic w serwisach VoD. Reklamy OOH pojawiają się w warszawskim metrze oraz w centrach handlowych na terenie największych miast w Polsce.

Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) przy współpracy z Amnet oraz Posterscope.