M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wizerunkowa kampania Lavazzy

Maciej Burlikowski | 6 kwietnia 2017, 06:00

Marka świętuje 120-lecie.

Firma Mokate, dystrybutor kawy włoskiej marki Lavazza w Polsce, rusza z jej kampanią wizerunkową. Marka obchodzi w tym roku swoje 120-lecie.  

Koncept kampanii „Born social in 1895” opracowany został jako kontynuacja kampanii „W poszukiwaniu nowych smaków” z roku 2015. O ile jednak poprzednia kampania opowiadała historię marki, koncentrując się na podróżach Luigiego Lavazzy w poszukiwaniu kawy doskonałej, o tyle tym razem w tej „opowieści” przyjęta została perspektywa konsumenta. Sam spot, jako swego rodzaju „oda do kawy”, stworzony został na kanwie ponadczasowego przeboju „My girl”, który równocześnie stanowi żartobliwy komentarz do wydarzeń rozgrywających się w filmie.

Reklama została wyreżyserowana przez znaną parę argentyńskich filmowców - Augusta Gimeneza Zapiolę i Martìna Romanellę. Za przygotowanie kampanii odpowiadał włoski oddział agencji Young & Rubicam. W Polsce kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa do końca bm. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ramach kampanii telewizyjnej oraz na platformach VoD (Ipla, Player.pl). Kampania prowadzona będzie także na nośnikach OOH w Warszawie oraz w prasie branżowej z segmentu HoReCa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mets.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,