M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jakub Przeszłowski i Tomasz Zieliński w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 6 kwietnia 2017, 06:00

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Jakub Przeszłowski (art director) i Tomasz Zieliński (senior copywriter) dołączyli do zespołu agencji Ogilvy & Mather.

Od listopada 2016 r. Kuba Przeszłowski na stanowisku senior art directora pracował w Walk Digital. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich agencjach, jak: DDB & Tribal, 180heartbeats Jung v. Matt, McCann i Ogilvy & Mather, realizując działania m.in. dla Ballantine's, Finlandii, Opla, PZU, T-Mobile czy marek z portfolio firmy Unilever.

Tomasz Zieliński od stycznia 2016 r. obejmował stanowisko senior copywritera w Walk Creative. Poprzednio pracował w agencji Sugarfree (grupa Havas Worldwide), w której był dyrektorem kreatywnym. Doświadczenie zdobywał, pracując w takich agencjach, jak: Leo Burnett, Ogilvy & Mather, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Young & Rubicam. Realizował projekty m.in. dla: Canal+, Fiat, Millennium Bank, NC+, Orange, Plus, Raiffeisen Polbank, Renault, T-Mobile, Toyota, US Pharmacia, UPS. Jego prace były nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,