Kraj

Warexpo wymieni 25 proc. wszystkich swoich nośników

Firma wprowadza nowy standard nośnika reklamowego.

wizualizacja: Warexpo
Wkrótce na ulicach Warszawy pojawią się nowe podświetlane nośniki reklamowe obsługiwane przez stołeczną spółkę outdoorową Warexpo. Za ich wygląd, właściwe wpasowanie w przestrzeń miejską oraz parametry techniczne odpowiada Towarzystwo Projektowe. Produkcją zajmą się dwie spółki – Adboard i NR Egal. Warexpo wymieni łącznie ok. 25 proc. wszystkich swoich nośników.

Nośniki zaprojektowane na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy obowiązywać będą wszystkie spółki zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej w przestrzeni publicznej. To krok poprzedzający „kodeks reklamowy”, czyli uchwałę krajobrazową, nad którą pracuje Urząd m.st. Warszawy.

W minionym tygodniu Warexpo podpisała umowę z wykonawcami nowych słupów, na mocy której wyprodukują ok. 70 nośników, na które składać się będą dwa rodzaje słupów reklamowych. Pierwszy wariant zaprojektowany został z myślą o zabytkowych obszarach miasta w  znacznej części objętych opieką konserwatorską. Drugi z projektowanych modeli zastąpi tradycyjne, klejone nośniki reklamowe, obsługiwane przez Warexpo i znajdujące się aktualnie na ulicach Warszawy. Wartość zamówienia opiewa na prawie 3,8 mln zł brutto. Nośniki będą posiadały 3 lub 6 podświetlanych powierzchni ekspozycyjnych. Montaż nowych modeli postępować będzie etapami, a pierwsze efekty widoczne będą w III kwartale br.