Kraj

Adriana Misiorska przechodzi z GroupM do SalesTube

Objęła stanowisko SEM strategist.

Adriana Misiorska przechodzi z GroupM do SalesTube
Do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska, wcześniej związana z GroupM. Będzie w firmie odpowiadać za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów.

Z tym obszarem rynku związana jest od ponad pięciu lat. Karierę zawodową rozpoczęła w GroupM, gdzie przez ostatnie 2,5 roku pracowała na stanowisku starszego specjalisty SEM. Początkowo obsługiwała wszystkich klientów domu mediowego Maxus, tj. Alior Bank, Avon, Subway, Nikon, a w ostatnich miesiącach głównie klientów agencji MEC, m.in. Empik i Nest Bank.

Do jej zadań w SalesTube należeć będzie rozwój kompetencji strategicznych, a jednocześnie poszerzanie znajomości narzędzi oraz technologii. W ramach bieżących projektów będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży travel, a dodatkowo wspierać zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów.