M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polsat Media tworzy nową platformę dla influencerów

Piotr Machul | 11 kwietnia 2017, 06:00

Projekt Polsat Media AdTube ma być rozwijany w najbliższych latach.

Biuro reklamy Polsat Media dołączy do swojej oferty platformę dla influencerów o nazwie Polsat Media AdTube, która powstała we współpracy z agencją Golden Coil. 

Polsat Media AdTube to platforma zrzeszająca 18 popularnych twórców treści wideo w internecie. Wśród nich są między innymi: Naruciak (którego kanał na YouTube subskrybuje blisko 1,3 mln widzów), Gimper (ponad 200 tys. fanów na Facebooku) oraz Mandzio (którego filmy na YouTube łącznie odtworzono ponad 400 mln razy). - Influencerzy są coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej i chcemy być obecni również w tym segmencie. W perspektywie kolejnych trzech lat zamierzamy mocno rozwijać platformę Polsat Media AdTube jako produkt reklamowy z naszej oferty – uważa Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.

Zdaniem kierownictwa firmy stworzenie platformy Polsat Media AdTube jest kolejnym elementem rozwoju oferty i realizacji strategii biura reklamy Polsat Media, kładącej szczególny nacisk na segment lokowania produktów i akcji niestandardowych, sponsoringu oraz eventów.

Czytaj więcej na temat: , , , ,