M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saatchi & Saatchi i Platige Image z "War on cancer"

Katarzyna Kacprzak | 12 kwietnia 2017, 06:00

Trwa kampania "Wojna z rakiem" fundacji Alivia.

"War on cancer" to gra charytatywna, w której walcząc z rakiem, gracz może wspomóc w realnej walce z chorobą konkretną osobę. Funkcjonuje w niej unikatowy system synchronizacji. Każdy z graczy może wybrać dowolnego podopiecznego fundacji i swoją wirtualną walką wspierać konto tej osoby. Dochód z gry pochodzi z mikropłatności, które gracz może wykonać, aby zakupić dodatkową amunicję do walki lub z reklam wyświetlanych w grze. Jeśli gracz nie wybierze konkretnego podopiecznego, dochód jest przeznaczany na wsparcie programu "Skarbonka", z którego korzystają wszyscy podopieczni.

Gra jest kolejnym działaniem dla fundacji Alivia w ramach kampanii „Wojna z rakiem”, która już pomogła zebrać budżet w wysokości 5 mln zł. Za koncept i produkcję gry odpowiada Saatchi & Saatchi IS oraz Platige Image.
Wydawcą gry jest 11 Bit Studios. Grę można pobrać z AppStore bezpłatnie.

Czytaj więcej na temat: , , ,