Kraj

Arkadiusz Urban dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449

Menedżer z 10-letnim doświadczeniem dołącza do jednej z agencji Publicis Media.

Arkadiusz Urban dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449
Do agencji mediowej Blue 449 (Publicis Media) dołączył Arkadiusz Urban, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i innowacji. Będzie odpowiadał za wdrożenie globalnego pozycjonowania Open Source i związanej z nim nowej filozofii pracy, integrację nowych narzędzi i rozwiązań biznesowych oraz wsparcie zespołu w budowaniu strategii dla klientów agencji.

– Poszukiwanie nowej formuły funkcjonowania domów mediowych to jeden z wiodących tematów branżowych rozmów. Format agencji Blue 449 wyprzedza te dyskusje. Praca w duchu agile, otwartość na wiedzę i inspiracje spoza rynku mediów i reklamy, bliska kooperacja z rynkiem start-upów, wielokierunkowy rozwój zespołu − to pierwsze składowe zmiany, którą już wdrażamy w Blue 449 − powiedział Urban.

Arkadiusz Urban jest związany z rynkiem agencji interaktywnych i nowych technologii od ponad 10 lat. Ostatnio współpracował z grupą Kalicińscy.com, gdzie odpowiadał za dział technologii mobilnych, wdrożenia marketingowe i wsparcie strategiczne kluczowych klientów (m.in. projekt ekosystemu komunikacyjnego Przepisy.pl dla marek foodowych Unilevera). Ma również doświadczenie w pracy dla marek takich, jak T-Mobile, ITI Neovision, Żywiec, BBC, Samsung czy Express Rent a Car.