M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edyta Sidwa dyrektorem ds. digital w Marquardzie

Piotr Machul | 18 kwietnia 2017, 06:00

Grupa Marquard otwiera też nowy dział - custom publishing.

Zmiany w grupie Marquard Media Polska. Stanowisko dyrektora ds. digital obejmuje Edyta Sidwa. Zastąpi ona Rafała Olejarza, który odchodzi z wydawnictwa. Edyta Sidwa z rynkiem mediów związana jest od ponad 10 lat. Od 2015 r. pełniła funkcję dyrektora Obszaru Rozrywka i Serwisy Gwiazdorskie w Grupie Wirtualna Polska. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii rozwoju tych serwisów, m.in. Pudelek, WP Gwiazdy, WP Film czy Teleshow. Do jej zadań należał także nadzór nad procesem wydawniczym. W latach 2010-2015 była związana z Grupą O2, a wcześniej z Agorą.

Zmiany dotyczą również obszaru wydarzeń specjalnych w Marquardzie – brand extention and events, w którym funkcję dyrektora obejmuje Patrycja Lehr. Lehr związana jest z firmą Marquard od trzech lat. Wcześniej w wydawnictwie pełniła funkcję zastępcy dyrektora marketingu. Z rynkiem prasowym związana od 1997 r. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer i Hachette Filipacchi Polska. Doświadczenie w obszarze wydań specjalnych zdobywała również we własnej firmie, gdzie pracowała przez 13 lat.

Grupa Marquard otwiera nowy dział custom publishing, na czele którego staje Barbara Mietkowska. Przez ostatnie lata związana z magazynem "Służba Zdrowia", najstarszym periodykiem na naszym rynku poświęconym systemowi ochrony zdrowia w Polsce, skierowanym do profesjonalistów i decydentów tego sektora. Wcześniej redaktor naczelna "Elle", "Vorte Beaute" i "Look" oraz wydawca w dzienniku "Polska The Times".

Grupa Marquard Media Polska wydaje osiem magazynów: "Cosmopolitan", "Harpers Bazaar", "Joy", "Hot Moda", "Shape", "Playboy", "CKM", "Esquire" oraz poświęcone im serwisy. W portfolio grupy jest też spółka Papilot i Kozaczek Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,