M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Saatchi dla Axa to początek długofalowej współpracy

Maciej Burlikowski | 19 kwietnia 2017, 06:00

Obejmie ona nie tylko Polskę, ale także inne kraje Europy Środkowej.

Duża kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Axa, o której pisaliśmy w MMP24.pl 18 kwietnia br., a którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS, to nie tylko pierwsza kampania przygotowana na potrzeby polskiego rynku przez tę agencję. Jak mówi Agnieszka Dąbrowska, członek zarządu Axa w Polsce i szefowa marketingu, to początek długofalowej współpracy warszawskiego oddziału Saatchi & Saatchi z grupą Axa. Dotyczy ona doradztwa strategicznego oraz kreacji kampanii wizerunkowych i taktycznych we wszystkich kanałach komunikacji. Poza polskim rynkiem obejmie także Europę Środkową (Grupa Axa jest obecna w regionie m.in. w Czechach, na Słowacji, w Rumunii, na Węgrzech, w Serbii i na Ukrainie).

W Polsce po przejęciu BRE Ubezpieczenia (ubezpieczeniowe ramię mBanku), a następnie Liberty Ubezpieczenia Axa jest obecnie 6. towarzystwem na rynku majątkowym z 5-proc. udziałem oraz z łącznym przypisem składki brutto o wartości 1,6 mld zł na koniec ub.r. Jako Axa Życie TU SA jest z kolei 7. towarzystwem w segmencie ubezpieczeń na życie z udziałem 4,5 proc. i przypisem składki brutto o wartości 1,1 mld zł na koniec ub.r. Na naszym rynku obsługuje ponad 3 miliony klientów. W 2016 r. wypłaciła klientom 1,5 mld zł w świadczeniach i odszkodowaniach.

Saatchi & Saatchi rozpoczęło współpracę z Axa pod koniec grudnia ub.r. Planowaniem i zakupem mediów zajmują się domy mediowe Arena Media i Value Media (Group One).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,