M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Planeta Warka" w nowej odsłonie

Maciej Burlikowski | 19 kwietnia 2017, 06:00

Kampanię przygotowały i realizują: agencje Lvov i The Digitals, studia Film Produkcja i Televisor oraz dom mediowy MediaVest.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w naszym kraju, powraca z reklamą jednej z kluczowych w swoim portfolio marek - piwa Warka. Marketer realizuje jej wsparcie reklamowe w ramach zapoczątkowanej w ub.r. platformy komunikacji "Planeta Warka" - pokazywanego z przymrużeniem oka wyimaginowanego świata, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. Jak twierdzą przedstawiciele marketera, kampania ta pozytywnie wpłynęła na świadomość marki na rynku, dając Warce miejsce w pierwszej trójce najlepiej kojarzonych piw w Polsce.

W nowym spocie pt. "Autobus" nawet podróż komunikacją miejską dostarcza rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody. A wszystko to przy dźwiękach kultowej muzyki - melodii z legendarnego filmu „Siedmiu wspaniałych” (ścieżki dźwiękowej autorstwa Elmera Bernsteina).

W idyllicznym świecie mężczyzn nie może też zabraknąć miejsca na piłkę nożną, o czym przypomina spot Warki "Futbol narodowy”, poświęcony drużynie,  która wywołuje w kibicach największe emocje – reprezentacji. Widzowie mogli go już zobaczyć w marcu, a film będzie jeszcze powracał wraz z kolejnymi wydarzeniami z udziałem Biało-Czerwonych.

Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja reklamowa Lvov. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor. Za działania w kanale digital i social mediach odpowiada agencja The Digitals, a planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VoD zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,