Kraj

Sanofi rusza z kampanią "Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy ty"

Działania zaplanowano do końca br.

W celu zwiększenia świadomości na temat wątroby firma Sanofi, producent leku Essentiale Forte, rozpoczyna kampanię “Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy ty”. Osią kampanii jest platforma www.szczesliwawatroba.pl wraz z Ogólnopolskim Testem Wątroby, z którego odpowiedzi posłużą do stworzenia podsumowania na temat “wątroby Polaków”.

Ponadto zarówno na platformie akcji, jak i na Facebooku będzie można zapoznać się z praktycznymi poradami i wskazówkami dotyczącymi wspomagania wątroby na co dzień, przygotowanymi we współpracy ze specjalistami z dziedzin medycyny, dietetyki i sportu.

Kampania, która potrwa do końca 2017 r., obejmuje internet, media społecznościowe, prasę, outdoor i promocję w miejscach sprzedaży. Za stworzenie strategii, ideę kreatywną, koncepcję i egzekucję działań w kanałach digital oraz social mediach, a także mediach tradycyjnych – outdoor, odpowiada agencja Atom Click. Działania komunikacyjne w trakcie trwania całej kampanii prowadzi Procontent Communication.

Media dla Sanofi planuje i kupuje Zenith (Publicis Media).