M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bogusław Bardoń strategy & communication partnerem w Publicis Media

Piotr Machul | 20 kwietnia 2017, 06:00

Będzie pracował przy projektach strategicznych i edukacyjnych.

Bogusław Bardoń, dotychczas senior strategy consultant w agencji reklamowej K2 Internet, objął stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media. W dziale Capability Development będzie współodpowiedzialny za rozwój kompetencji całej organizacji w obszarze consumer understanding & insights.

Bardoń dołącza do zespołu, który wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwoju wiedzy na temat między innymi zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki.

Bogusław Bardoń jest związany z branżą reklamową od ośmiu lat. Przeszedł drogę od marketingu szeptanego do multidyscyplinarnych działań digitalowych. Jako strateg pracował m.in. dla wszystkich marek Coca-Coli, a także dla brandów Heineken, Desperados, MTV i Play.

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healtcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, MediaVest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,