Agencja First Line Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin (Akzo Nobel Decorative Paints). Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.
Loteria Sadolin wystartowała pod hasłem “Dom nad jeziorem”, a działania promocyjne rozpoczęły się 18 kwietnia i potrwają do 15 sierpnia br. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować zakup dowolnego produktu marki Sadolin na stronie www.sadolin.pl i zachować dowód zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: tygodniowym oraz głównym na koniec loterii. Co tydzień do wygrania jest 10 kart przedpłaconych o wartości 300 zł. Nagrodą główną w loterii jest drewniany dom z działką nad Jeziorem Popielewskim w województwie wielkopolskim.
Agencja First Line Polska odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za landing page. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę telewizyjną i działania w punktach sprzedaży. Szczegółów wsparcia ATL nie podano.