Przetargi

First Line Polska wygrywa przetarg dla marki Sadolin

Agencja przygotowuje dla marki dużą ogólnopolską loterię wspieraną kampanią TV.

First Line Polska wygrywa przetarg dla marki Sadolin
Agencja First Line Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin (Akzo Nobel Decorative Paints). Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.

Loteria Sadolin wystartowała pod hasłem “Dom nad jeziorem”, a działania promocyjne rozpoczęły się 18 kwietnia i potrwają do 15 sierpnia br. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować zakup dowolnego produktu marki Sadolin na stronie www.sadolin.pl i zachować dowód zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: tygodniowym oraz głównym na koniec loterii. Co tydzień do wygrania jest 10 kart przedpłaconych o wartości 300 zł. Nagrodą główną w loterii jest drewniany dom z działką nad Jeziorem Popielewskim w województwie wielkopolskim. 

Agencja First Line Polska odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za landing page.  Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę telewizyjną i działania w punktach sprzedaży. Szczegółów wsparcia ATL nie podano.