Zagranica

Unilever w przewrotny sposób wykorzystuje influencerów

Blogerki i youtuberzy dostali do testowania masowy produkt, który "udawał" nową markę premium.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fh9WJnPyeRnI%22%7D
Unilever w przewrotny sposób wykorzystuje influencerów. Blogerki i youtuberzy dostali do testowania masowy produkt, który “udawał” nową markę premium. Chodzi o środki do pielęgnacji włosów Suave, które na potrzeby akcji przełożono w ekskluzywne opakowania i nadano im nazwę Evaus (czyli Suawe pisane od tyłu). Pozytywne opinie blogerek zajmujących się urodą utrwalono w spocie reklamowym. Projekt przygotowała agencja Carrot. 

(AdAge)