Kraj

Opus B i Arena Media dla Fit & Easy

Rusza kampania sponsoringowa marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D213848030%22%7D
Agencja reklamowa Opus B przygotowała i zrealizowała kampanię wizerunkową w oparciu o billboardy sponsorskie dla marki Fit & Easy z portfolio firmy Green Factory. 

Celem kampanii jest poinformowanie o różnych wariantach gotowych do spożycia sałat, mieszanek sałatkowych i baz do koktajli Fit & Easy oraz budowanie świadomości marki. 

Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 16 do 46 lat, mieszkających w dużych miastach. 

8-sekundowe spoty emitowane są w stacjach TVN i Polsat przed wybranymi serialami oraz przed programem kulinarnym “Ugotowani”. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Animację zrealizował zespół Opus B.