Kraj

Bank Pocztowy reklamuje szeroko ofertę kredytową

Za projekt reklamowy odpowiadają: Ambasada i Effective Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIYsm8La9D0k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Trzy tygodnie temu Bank Pocztowy wprowadził do sprzedaży nową ofertę – Kredyt Pocztowy. Przekonywał, że będzie szybszy i prostszy niż dotychczas – dla kwot do 45 tys. zł czas procesowania został skrócony nawet do 20 minut, a do jego zaciągnięcia ma wystarczyć jedna wizyta w placówce Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej.

Dzisiaj startuje kampania reklamowa tego kredytu. Będzie ona prowadzona w telewizji i internecie.

Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Ambasada BC, produkcją spotów – studio Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Effective Media.