Kraj

Wyższe ceny reklam w "Piłce Nożnej" i "Piłce Nożnej Plus"

Tygodnik "Piłka Nożna" i miesięcznik "Piłka Nożna Plus" (Profus Management) podniosły ceny reklam. Za wewnętrzną prawą stronę trzeba teraz zapłacić...

Tygodnik “Piłka Nożna” i miesięcznik “Piłka Nożna Plus” (Profus Management) podniosły ceny reklam. Za wewnętrzną prawą stronę trzeba teraz zapłacić 24,2 tys. zł netto, podczas gdy do końca ub.r. – 22 tys. zł. Cena za IV okładkę wynosiła dotychczas 27 tys. zł, a od nowego roku – 29,7 tys. zł. Jak powiedziała Anna Maślińska, dyr. biura reklamy Media Broker, firmy obsługującej Profus Managemet, zmiany w cenniku tytułów sportowych tego wydawnictwa są raczej nie podwyżkami, ale zakończeniem okresu obowiązywania cen promocyjnych. Celem wydawnictwa i Media Brokera jest podniesienie świadomości wartości tytułów Profus Management. Niedawno wzrosły nakłady magazynów: “Piłka Nożna” ukazuje się w nakładzie 118 tys. egz., a “Piłka Nożna Plus” – 80 tys. egz. (KP)