M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PLL LOT wybiera Grey Group do obsługi full service

Katarzyna Kacprzak | 26 kwietnia 2017, 06:00

Przetarg mediowy nadal trwa.

Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję Grey Group do obsługi full service. W konkursie, poza zwycięską agencją, wzięło udział siedem firm: GPD, Havas Warsaw, J. Walter Thompson Warsaw, Ogilvy & Mather, Publicis, Scholz & Friends Warszawa i Young & Rubicam.

Ostatnio dla tego marketera pracowały m.in. agencje J. Walter Thompson Warsaw, Syzygy Warsaw i Form Up, wcześniej DDB & Tribal. Podpisana w 2010 r. umowa między PLL LOT a tą agencją została rozwiązana za porozumieniem stron. Współpraca w ramach umowy zakończyła się 31 grudnia 2015 r.

LOT obecnie prowadzi przetarg mediowy, który ma dotyczyć 40 rynków. Firma po opublikowaniu przez nas informacji na ten temat w MMP24 z dnia 29 marca do tej pory nie skomentowała naszych doniesień. LOT jest obecnie klientem domu mediowego UM (IPG Mediabrands).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,