Kraj

GPD dla Lech Lite [wideo]

Marketer zapowiada "lekką rewolucję" na rodzimym rynku piwa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4C0GesnqYEI%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa Lech Lite – nowego wariantu jednej z kluczowych marek piwa Kompanii Piwowarskiej, największego w kraju producenta złocistego trunku. To lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5 proc.). O planach tego rynkowego debiutu pisaliśmy w MMP24.pl 24 marca br.

Kampania reklamowa obejmuje zasięgiem: telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej (OOH), prasę, internet (w tym social media) i komunikację w punktach sprzedaży. Za kreację i przygotowanie spotu TV, OOH oraz prasy odpowiada agencja GPD. Spot wyprodukowało Dynamo Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Aktywacje w internecie i social mediach poprowadzi agencja Lubię To!.