M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mercedes-Benz prowadzi największą kampanię kontentową w historii [wideo]

Maciej Florek | 27 kwietnia 2017, 06:00

Składa się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych.

Mercedes-Benz uruchomił nową kampanię reklamową pod hasłem "Grow up". Kampania skupia się w większym
stopniu na stylu życia współczesnych "młodych dorosłych” niż na samych samochodach, które im towarzyszą. Kampania jest największym przedsięwzięciem komunikacyjnym marki w obszarze content marketingu w historii. Składa się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych, wykorzystywanych przede wszystkim w kanałach digital, ale także w kinach, telewizji, prasie, OOH.

Gwiazdą kampanii, pojawiającą się wśród innych bohaterów, jest amerykański raper A$AP Rocky.

Adaptację kampanii na potrzeby polskiego rynku przygotowała agencja BBDO Warszawa, media zaplanował dom mediowy Zenith.