Kraj

Efigence i Artegence dla nowego mBank CompanyNet

Nowy CompanyNet, poprzez ulepszony UI/UX, zautomatyzowanie procesów i zaadaptowanie nowych technologii ma pozwalać na rozwój biznesu i oszczędność czasu klientów.

Klienci CompanyNet – internetowej bankowości korporacyjnej mBanku – mają już dostęp do nowej wersji systemu. Za warstwę UI/UX oraz design systemu odpowiada firma Efigence, natomiast agencja Artegence przygotowała kampanię informacyjną “Mniej znaczy więcej” przy ścisłej współpracy z zespołem mBanku.

W nowym CompanyNet położono jeszcze większy nacisk na personalizację, intuicyjność i efektywność. System m.in. podpowiada, które zadania mają najwyższy priorytet oraz pokazuje sumaryczne informacje dotyczące stanu finansowego każdej z zarządzanych firm. Po pierwszym zalogowaniu klient widzi pulpit dostosowany do swojej roli, w miarę użytkowania może go dalej personalizować. Nawigacja systemu została uproszczona, a interfejs jest zaprojektowany tak, żeby przewidywać najczęstsze działania klienta i przyspieszać ich wykonanie. Czas wprowadzania, edycji i akceptacji przelewów został zredukowany średnio o 25 proc.