Kraj

Frito-Lay buduje model konsumpcji przed telewizorem

Firma Frito-Lay Poland rozpoczęła loterię promocyjną pod hasłem: "Lay's - Chrupanie przy ekranie". Każdy konsument, który znajdzie w paczce kupon...

Firma Frito-Lay Poland rozpoczęła loterię promocyjną pod hasłem: “Lay’s – Chrupanie przy ekranie”. Każdy konsument, który znajdzie w paczce kupon promocyjny, może go wymienić na nagrodę. Do wygrania są trzy telewizory plazmowe, 35 tys. drewnianych tzw. TV misek na chipsy oraz ponad 500 tys. opakowań chipsów Lay’s 90 g. Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za realizację promocji w zakresie obsługi logistycznej, raportowania i wydawania nagród promocyjnych. Centra redempcyjne (wydające ngrody) znajdują się w 250 salonach prasowych InMedio i Relay. Promocja stanowi część programu budowania modelu konsumpcji Lay’s przed telewizorem, w ramach któreg nastąpił również relaunch opakowań Lay’s 170 g pod nazwą “Lay’s TV Paka – chipsy dla prawdziwych telemaniaków”. Kreację promocji przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcję wspiera reklama telewizyjna oraz materiały POS. Promocja będzie trwać do 1 czerwca 2005 r. (TW).