Zagranica

Hyo Yeon została dyrektorem zarządzającym iFCB

Sieć Foote Cone & Belding (FCB) mianowała Hyo Yeon na stanowisko wiceprezesa wykonawczego i dyrektora zarządzającego agencji marketingu bezpośredniego iFCB...

Sieć Foote Cone & Belding (FCB) mianowała Hyo Yeon na stanowisko wiceprezesa wykonawczego i dyrektora zarządzającego agencji marketingu bezpośredniego iFCB w Nowym Jorku. Yeon przyszła do FCB ze Studia Red, oddziału Rockwell Group, gdzie była odpowiedzialna za obsługę klienta oraz jako dyrektor strategii pracowała nad nietradycyjnymi markami oraz usługami projektowymi, m.in. dla Coca-Coli. Przed pracą w Studiu Red Yeon była wiceprezesem wykonawczym odpowiedzialnym za rozwój strategiczny agencji interaktywnej Razorfish North America. Yeon ukończyła Uniwersytet Stanford, ma też dyplom z zarządzania JK Kellogg Graduate School of Management. Głownym zadaniem Hyo Yeon będzie wzmocnienie oferty FCB w zakresie usług interaktywnych i marketingu bezpośredniego oraz integracja wszystkich elementów oferty usług marketingowych agencji. (“BrandRepublic”)