Przetargi

Grupa Żywiec szuka agencji do obsługi kampanii launchowej piwa smakowego

Grupa Żywiec - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie - prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie strategiczno-kreatywnej agencji do obsługi kampanii launchowej nowego...

Grupa Żywiec – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie – prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie strategiczno-kreatywnej agencji do obsługi kampanii launchowej nowego produktu firmy. Ma być to piwo smakowe typu Redd’s (marka należaca do Kompanii Piwowarskiej SA), którego nazwa nie została jeszcze ostatecznie sprecyzowana (rozważanych jest kilka wariantów). Piwo ma się pojawić w sprzedaży wiosną br. Do przetargu zaproszono cztery agencje – Publicis, Grey Worldwide Warszawa, Euro RSCG Warsaw i Upstairs Young & Rubicam. Najprawdopodobniej wybrana już została short-lista, na której znalazły się dwie z ww. agencji, ale ich nazwy nie są znane. Eliza Panek, PR maneger Grupy Żywiec, nie potwierdziła tych informacji. (AMS)