Kraj

Crunchips angażuje Chwytaka do kampanii reklamowej [wideo]

Youtuber stworzył serię piosenek do limitowanej edycji produktów Crunchips.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FopEibRFDWKs%26amp%3Bt%3D14s%22%7D
Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej Crunchips (Lorenz Bahlsen) agencja LiquidThread (Publicis Media) przygotowała aktywację z Chwytakiem. Youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek.

Na facebookowym fan page’u marki, w poście stworzonym w aplikacji SmartApps, fani mogą głosować na najlepszy
utwór. Dodatkowo użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i podzielić się swoim pomysłem na nazwę oraz smak nowej paczki Crunchips, które najlepiej połączą się z muzycznym stylem. Konkurs trwa do 14 maja.

Zabawy z muzycznymi paczkami trwają również na Instagramie i Snapchacie. Teledyski Chwytaka pojawiają się w prerollach oraz w kampanii display.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital, w tym współpracę z influencerami, odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest.