Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej Crunchips (Lorenz Bahlsen) agencja LiquidThread (Publicis Media) przygotowała aktywację z Chwytakiem. Youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek.
Na facebookowym fan page’u marki, w poście stworzonym w aplikacji SmartApps, fani mogą głosować na najlepszy
utwór. Dodatkowo użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i podzielić się swoim pomysłem na nazwę oraz smak nowej paczki Crunchips, które najlepiej połączą się z muzycznym stylem. Konkurs trwa do 14 maja.
Zabawy z muzycznymi paczkami trwają również na Instagramie i Snapchacie. Teledyski Chwytaka pojawiają się w prerollach oraz w kampanii display.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital, w tym współpracę z influencerami, odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest.