M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carex personalizuje opakowania na Dzień Dziecka

Katarzyna Woźniak | 12 maja 2017, 06:00

Konsumenci, którzy kupią produkty marki, mogą wziąć udział w konkursie.

Marka mydeł antybakteryjnych Carex z portfolio firmy PZ Cussons ogłosiła, że z okazji Dnia Dziecka personalizuje opakowania. Promocja konsumencka połączona z konkursem wystartowała pod koniec kwietnia br. Działania adresowane są do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jej celem jest promowanie właściwych nawyków higienicznych wśród najmłodszych. Każdy, kto dokona zakupu dowolnego mydła w płynie Carex w butelce oraz weźmie udział w konkursie, ma szansę na nagrody. Aby wziąć udział w akcji, należy kupić dowolny wariant mydła Carex w butelce, zarejestrować paragon na stronie WWW oraz wykonać zadanie konkursowe: stworzyć ciekawe życzenia z okazji Dnia Dziecka. Na autorów 500 najbardziej oryginalnych zgłoszeń konkursowych czekają personalizowane butelki mydła Carex z imieniem dziecka.
Promocja komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach na produktach i standach promocyjnych. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Akcja promocyjna trwa od 20 kwietnia do 31 maja 2017 r.
Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360 Sp. z o.o. Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,