Kraj

Bricomarché reklamuje się w TV [wideo]

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Neon Shake.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D214829561%22%7D
Agencja Neon Shake stworzyła koncepcję i realizuje nową odsłonę kampanii telewizyjnej dla sieci marketów Bricomarché (Grupa Muszkieterowie). Neon Shake odpowiada za przygotowanie konceptu, scenariusza i doradztwo przy produkcji spotów na potrzeby wiosennych i jesiennych odsłon kampanii telewizyjnych Bricomarché. Prowadzi także prace nad stworzeniem kampanii telewizyjnej adresowanej do potencjalnych franczyzobiorców.

Media dla marki Bricomarché planuje i kupuje dom mediowy Starcom (Publicis Media).