Kraj

Dentsu powołuje Isobar Poland Group. Na czele Agata Szeliga-Staszkiewicz

Maciej Skrzypczak, managing director Lubię To - Linked by Isobar, rozstaje się ze strukturami Dentsu Aegis Network Polska.

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska powołał Isobar Poland Group, w skład której wchodzą: agencja Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię To – Linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – Linked by Isobar. Na czele grupy stanęła Agata Szeliga-Staszkiewicz, która dotychczas zarządzała Hypermediami i Isobarem.

Przejściowo, do momentu zakończenia rekrutacji, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie pełnić funkcję zarządzającej Lubię To – Linked by Isobar. Maciej Skrzypczak, dotychczasowy managing director agencji, zdecydował rozstać się ze strukturami Dentsu Aegis Network Polska. W roli zarządzającego Lubię To – Linked by Isobar pozostanie do końca maja br.

– Decyzja o stworzeniu Isobar Poland Group wynika z komplementarnych kompetencji, które posiadają agencje. Już dziś Isobar, Lubię To i Hypermedia mają wspólnych klientów, którym dostarczają zintegrowane rozwiązania wspierające realizację celów biznesowych. Agencje zachowają odrębność. Wierzymy jednak, że działanie w ramach grupy poprawi jakość współpracy agencji i zwiększy elastyczność – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

– Wprowadzane przez nas zmiany są wynikiem redefinicji strategii wszystkich podmiotów należących do grupy. Od kilku miesięcy prowadzimy przegląd portfolio usług oraz klientów wszystkich agencji. Mamy już za sobą pierwsze decyzje strategiczne dotyczące m.in. zakończenia współpracy z wybranymi klientami. Naszym celem jest budowa struktury, która dostarcza rozwiązania biznesowe, a nie pojedyncze usługi. Jesteśmy jednak świadomi, że klienci poszukują innowacji, które realnie zmienią ich biznes. Innowacji, które łączą dane pochodzące z wszystkich kanałów z technologią, która dzięki dobrze opowiedzianej historii wspiera sprzedaż ich produktów. To właśnie z tych powodów postanowiliśmy połączyć to, co mamy najlepszego: strategiczno-kreatywne podejście Isobaru z technologiczno-consultingowymi kompetencjami Hypermediów i ideą kampanii social by design, według której pracuje Lubię To – komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz.