Kraj

Aleksandra Jędrzejczak dołącza do zespołu Havas Media

Obejmuje stanowisko digital communication managera.

Aleksandra Jędrzejczak dołącza do zespołu Havas Media
Aleksandra Jędrzejczak dołączyła do Havas Media i objęła stanowisko digital communication managera. Będzie pracować w zespole klienckim, którym kieruje Krzysztof Sukiennik, obsługującym m.in. markę Red Bull. Do jej obowiązków będzie należeć przygotowywanie strategii mediowych, jak również koordynacja działań online, w tym ścisła współpraca z zakresu m.in. programmatic, social, mobile czy SEM z wyspecjalizowanymi jednostkami w Havas Media Group.

Jędrzejczak karierę rozpoczęła po stronie domów mediowych. Przez trzy lata pracowała w Media Group jako media planner buyer. Następnie przeszła do OMD, gdzie spędziła półtora roku jako account, współpracując z klientami z branży FMCG i telekomunikacyjnej. W kolejnej firmie – Grupie Starcom Mediavest – spędziła sześć lat, początkowo jako senior media planner buyer odpowiedzialny za realizację kampanii we wszystkich mediach, a następnie jako Senior SEM specialist. Dwa i pół roku temu przeszła na stronę klienta – jako digital media manager w P4 (Play) odpowiadała za przygotowanie strategii i optymalizację działań marki Play w internecie. Współpracowała m.in. z agencjami kreatywnymi, pracowała również przy projekcie Red Bull Mobile oraz Red Bull Mobile Collect. Po roku przeszła do Nationale Nederlanden na stanowisko menedżera ds. e-marketingu.