Kraj

Pfizer wspiera sprzedaż Accupro materiałami skierowanymi do lekarzy

Od początku stycznia 2005 roku agencja GTO kontynuuje działania reklamowe prowadzone dla preparatu leczniczego na nadciśnienie Accupro (Pfizer Polska). Są...

Od początku stycznia 2005 roku agencja GTO kontynuuje działania reklamowe prowadzone dla preparatu leczniczego na nadciśnienie Accupro (Pfizer Polska). Są to materiały adresowane do lekarzy rodzinnych i kardiologów: ulotka promocyjna z mrugającą diodą podkreślająca wysokie korzyści kliniczne wynikające ze stosowania leku oraz kalendarz 2005 na biurko z lupą i mikrodrukiem. Wszystkie materiały zawierają hasło reklamowe preparatu: “Nie wszystkie problemy nadciśnienia tętniczego widać gołym okiem”. W następnych miesiącach planowane są kolejne interaktywne materiały o charakterze BtoB. GTO zajmuje się kompleksową obsługą Accupro po przetargu wygranym w sierpniu 2003 roku. (AMS)