M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Palma rusza z kampanią w formie eksperymentu społecznego [wideo]

Maciej Florek | 16 maja 2017, 06:00

Za stworzenie platformy komunikacji, strategię i egzekucję odpowiada kolektyw 19°Południk.

Ruszyła kolejna odsłona nowej platformy komunikacji marki Palma (Bielmar). Wideo online w formule eksperymentu społecznego ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki wokół roli sprawczej kobiety w codziennym życiu jej bliskich.

- Wideo online stworzone zostało w formie eksperymentu społecznego, jako efekt badań marketingowych i wywiadów konsumenckich. Zapytaliśmy kobiety, co według nich robią one w domu. Tak jak wynikało to z przeprowadzonych wcześniej badań, swoją rolę widzą one głównie w prozaicznych, domowych czynnościach. Jednak gdy zapytaliśmy o to samo ich bliskich okazało się, że upatrują oni ich roli w zupełnie innym miejscu - mówi Kinga Ryżycka, category manager z firmy Bielmar. - Poprzez tą konfrontację punktów widzenia kobiety i jej bliskich udało nam się pokazać rolę sprawczą kobiet i to, że robią na co dzień coś ważniejszego, niż im się wydaje - dodaje.

Kampanii towarzyszą działania PR z działaniami na blogach parentingowych. Dodatkowo w działania włączyła się psycholog Maria Rotkiel.

Za stworzenie platformy komunikacji, strategię i egzekucję odpowiada kolektyw 19°Południk. Za działania w obszarze PR i influencerów Zaza Media. Film został wyprodukowany przez Papaya Films.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,