M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wlk. Brytania: L'Oreal korzysta z influencerów na Snapchacie

( red. ) | 16 maja 2017, 06:00

Sprzedaż Pure Clay Mask, nowego produktu L'Oreal do pielęgnacji cery, wzrosła o 51 proc. po akcji w mediach społecznościowych, głównie na Snapchacie.

W akcji przygotowanej we współpracy z agencją marketingu szeptanego BzzAgent wzięło udział 2 tysiące aktywnych towarzysko Brytyjek w wieku od 20 do 55 lat. BzzAgent należy do Dunnhumby, spółki zależnej Tesco, dysponującej potężną bazą danych o konsumentach i ich preferencjach. 

Opinie o kosmetyku oraz zdjęcia i filmiki pojawiły się we wszystkich ważniejszych mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i YouTube), ale w centrum uwagi znalazł się Snapchat. Łącznie 5,8 tys. postów dotarto do 741 tys. konsumentów, a wskaźnik "rozmów o produkcie" wzrósł o 53 proc., wynika z danych BzzAgent i L’Oreal. Firma badań rynkowych IRI oszacowała wzrost sprzedaży Pure Clay Mask na rynku brytyjskim na 51 proc.

Amerykańska firma Snap Inc., właściciel serwisu Snapchat, oferuje firmom reklamy wideo i sponsorowane nakładki na obiektyw. Zdaniem ekspertów może także pomyśleć o czerpaniu zysków z influencerów na podobnej zasadzie jak Facebook, który ma w ofercie płatne tagowanie produktów na zdjęciach użytkowników.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,