M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Małgorzata Szerenos group account directorem w Ogilvy

Katarzyna Kacprzak | 16 maja 2017, 06:00

Nowe osoby oraz awanse w dziale client service agencji.

od lewej: Małgorzata Szerenos, Magorzata Trzepałka
od lewej: Małgorzata Szerenos, Magorzata Trzepałka
Do działu client service Ogilvy & Mather na stanowisko group account directora dołączyła Małgorzata Szerenos. Stanowisko account executive objęła natomiast Małgorzata Leszkiewicz. W dziale client service miały miejsce także awanse: Mateusz Borys awansował na stanowisko account supervisora, a Magdalena Słomka-Żurawska oraz Małgorzata Trzepałka zostały account managerami.

Szerenos ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez 14 lat pracowała w Havas Warsaw, z czego ostatnie sześć lat na stanowisku group account directora. Do Ogilvy przeszła bezpośrednio z agencji Kropka Bordo, gdzie pełniła taką samą funkcję. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii ATL, BTL oraz digital. Zajmowała się między innymi obsługą marek należących do takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, MasterCard, USP Zdrowie, Maspex, Danone Nutricia, Dr Irena Eris SPA, Bongrain, IKEA, HDS, Mondelez czy Hortex.

Leszkiewicz doświadczenie zdobywała w Happy Endians Digital Production, gdzie jako project manager była odpowiedzialna za koordynację projektów digitalowych (display, LP, rich media, social media) dla takich klientów, jak: Tchibo, McDonald’s, Allegro czy Axe. Wcześniej pracowała w Gutenberg Networks.

Mateusz Borys oraz Małgorzata Trzepałka są zatrudnieni w Ogilvy od półtora roku. Razem pracują w zespole obsługującym Tesco. Magdalena Słomka-Żurawska dołączyła do Ogilvy prawie trzy lata temu, w tym czasie miała okazję pracować m.in. dla Forda, Saturna, Philipsa czy Tesco.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,