M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rośnie słuchalność Tok FM, Radia Maryja, Antyradia i RMF Classic

Piotr Machul | 16 maja 2017, 06:00

Z kolei liderzy rynku zanotowali spadki.

Najnowsza fala słuchalności radia (luty-kwiecień 2017 r.) nie przyniosła zmian na pozycjach liderów rynku radia. Najchętniej słuchanym radiem jest RMF FM z wynikiem 24,8 proc. (przed rokiem 24,9 proc.). Na drugiej pozycji jest Radio Zet z 13 proc. (rok wcześniej 13,6 proc.), a na trzeciej PR Program 1 z 8,3 proc. (w okresie luty-kwiecień 2016 r. 8,8 proc.). Wśród top 10 stacji wzrost zanotowały radiostacje: Tok FM (skok z 1,8 proc. przed rokiem do 2,5 proc.), Radio Maryja (z 1,7 proc. do 1,8 proc.), Antyradio (z 1,4 proc. do 1,7 proc.) i RMF Classic (z 1,3 proc. do 1,5 proc.)

Źródło: Badanie Radio Track – KBR, Kantar MillwardBrown, fala luty-kwiecień 2017 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,