Kraj

Agencja reklamowa Brigde2Fun zarobiła w I kw. br. 664 tys. zł

Przychody r./r. wzrosły o 132 proc. - do 1,74 mln zł.

Agencja reklamowa Brigde2Fun, należąca do grupy 4fun Media SA, w I kwartale br. uzyskała 1,739 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 132 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (751 tys. zł). Jej koszty operacyjne wyniosły 1,313 mln zł i były ponaddwukrotnie wyższe niż w analogicznym okresie ub.r. (594 tys. zł). Agencja wypracowała 664,7 tys. zł zysku EBITDA, tzn. był on ponadczterokrotnie wyższy niż w analogicznym okresie ub.r. (159,9 tys. zł).
Agencja zatrudnia 20 osób. Jej głównym klientem jest operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska, którego jest główną agencją reklamową, a poza tym pracuje też dla: marki napojów energetycznych Black (producent: FoodCare), Grupy Onet, serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl (Polska Press Grupa) oraz dla serwisu VoD Showmax, należącego do holdingu Naspers z RPA (byłego właściciela Allegro). W całym ub.r. Brigde2Fun z 4 mln zł przychodów wypracowała 521 tys. zysku (EBITDA).

Cała grupa 4fun Media, nadawca trzech kanałów muzycznych: 4fun.TV, 4fun Gold oraz 4fun Dance (wszystkie trzy razem miały w I kw. br. 0,59 proc. SHR – udziałów w ogólnopolskiej widowni) oraz właściciel firmy digital signage Screen Network, uzyskała w I kw. br. 9,61 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 12 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub.r. (8,86 mln zł). Z czego sprzedaż reklam telewizyjnych przyniosła grupie w minionym kwartale 5,61 mln zł, o 41 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (3,99 mln zł), Screen Network wypracowała zaś 1,4 mln zł przychodów, dwukrotnie mniej niż w analogicznym okresie ub.r. (2,91 mln zł).

Grupa 4fun Media jako całość zakończyła I kw. br. z 1,81 mln zł EBITDA (o 24 proc. wyższą w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.) i 650 zł zysku netto (wzrost o 56 proc.).

Prezesem grupy 4fun Media jest Rafał Baran. W maju br. dyrektor zarządzającą spółki (nowo utworzone stanowisko) została Lidia Zagórska, która po 13 latach przeszła z TVN i ma zajmować się właśnie segmentem telewizyjnym. Rafał Baran ma bardziej skupić się m.in. na rozwoju Brigde2Fun.