M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Katarzyna Kacprzak | 18 maja 2017, 06:00

Funkcję studio directora objął Mariusz Drzewiecki.

Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju br. Jako creative group head, wspólnie z Maciejem Koziną, odpowiadała za zarządzanie jednym z zespołów kreatywnych agencji. W październiku 2016 r. Biernacka i Kozina awansowali na stanowisko deputy creative directorów i odpowiadali za zarządzanie całym zespołem kreacji. W zarządzaniu działem kreacji Biernacką będzie wspierał Maciej Kozina, deputy creative director.

Z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Wielokrotnie nagradzana na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych: Cannes Liones (Złoty i Srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), The Sabre Awards (srebro). Współtworzyła kampanie takie jak “Język Polski jest Ą-Ę”, “Fail Hitler”, kampanię launchującą Nju Mobile oraz kampanię wprowadzającą na rynek markę Heyah.

Funkcję studio directora objął Mariusz Drzewiecki, który z Isobarem związany jest od 2014 r. Do tej pory pracował na stanowisku head of graphic designers. W nowej roli będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem designerów pracujących w agencji oraz za utrzymanie wysokiej jakości projektów.

Do Isobar dołączył po zakupie przez Dentsu Aegis Network Polska agencji Socializer, w której od 2012 r. pełnił analogiczną funkcję. Doświadczenie zdobywał w poznańskich agencjach reklamowych. Realizował projekty dla klientów takich jak Warta, Ferrero, Axa, Mastercard, Eurobank, Play, Radio ZET czy Provident. Jest absolwentem Akademii Sztuk Wizualnych w Poznaniu.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,