Kraj

Diosminex w musicalowym stylu [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnUkZlcNv_kE%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex (Valeant), wykorzystująca trend femvertisingu. Spot realizowany w musicalowym stylu ma wyróżniać markę w kategorii niewydolności krążenia żylnego kończyn dolnych.

Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a za realizację spotów Propeller Film. Media zaplanował i kupił Initiative.