Kraj

"Strażnik przyszłości" - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Kampania w TV i internecie do końca czerwca; realizacja: PZL, MEC i PHD Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9lWXIe-OaV4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden startuje z nową kampanią reklamową pod hasłem: “Strażnik Przyszłości”. Promuje ona obecny już w ofercie ubezpieczyciela produkt, pozwalający oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.

– “Strażnik przyszłości” to jeden z naszych najpopularniejszych produktów. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo finansowe rodziny i zabezpieczyć przyszłość dzieci. Z naszego badania dotyczącego dojrzałości finansowej Polaków wynika, że jest to temat bliski większości Polaków. Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią, aż 40 proc. ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Nationale-Nederlanden.

Kampania reklamowa obejmie telewizję (spot będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz dużej liczbie kanałów tematycznych), a także internet (działania efektywnościowe i odsłonowe). Potrwa do końca czerwca br.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, spot wyreżyserował Kot Przybora,  planowanie i zakup mediów realizują zaś domy mediowe MEC i PHD Media Direction.